Parda veoauto Scania R143-500 V8 6X4 + MANUAL GEARBOX
















Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.




















- Прожектори
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Bodové reflektory
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchová houkačka
= Další informace =
Velikost pneumatiky: 315/80 R 22.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 20%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 20%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%; Redukce: jednoduchá redukce
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%; Redukce: jednoduchá redukce
Emisní třída: Euro 0
Označení CE: ano
- Dachspoiler
- Fernlicht
- Lufthorn
- Schlafkabine
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 315/80 R 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: einfach reduziert
Emissionsklasse: Euro 0
CE-Kennzeichnung: ja
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 315/80 R 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: enkeltreduktion
Emissionsklasse: Euro 0
CE-mærke: ja
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Air horn
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spotlights
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 315/80 R 22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: single reduction
Emission class: Euro 0
CE mark: yes
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
= Más información =
Tamaño del neumático: 315/80 R 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción sencilla
Clase de emisión: Euro 0
Marcado CE: sí
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Äänimerkki
- Cabine de couchage
- Corne de l'air
- Lumières vives
- Spoiler de toit
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 315/80 R 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: réduction simple
Classe d'émission: Euro 0
Marquage CE: oui
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Légkürt
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
= További információk =
Gumiabroncs mérete: 315/80 R 22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 20%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 20%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Kibocsátási osztály: Euro 0
CE-jelölés: igen
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Dimensioni del pneumatico: 315/80 R 22.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 20%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 20%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%; Riduzione: riduzione singola
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%; Riduzione: riduzione singola
Classe di emissione: Euro 0
Marchio CE: sì
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Slaapcabine
- Verstralers
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 315/80 R 22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: enkelvoudige reductie
Emissieklasse: Euro 0
CE markering: ja
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Lufthorn
- Spotlights
- Takspoiler
- Kabina sypialna
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 315/80 R 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Klasa emisji: Euro 0
Oznaczenie CE: tak
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Holofotes
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 315/80 R 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução simples
Classe de emissões: Euro 0
Marca CE: sim
- Claxon pneumatic
- Proiectoare
- Spoiler pavilion
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматический звуковой сигнал
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Размер шин: 315/80 R 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: один редуктор
Уровень выбросов: Euro 0
Знак CE: да
- Kabína na spanie
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vzduchová húkačka
= Ďalšie informácie =
Veľkosť pneumatiky: 315/80 R 22.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 20%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 20%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Emisná trieda: Euro 0
Označenie CE: áno
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
- Tyfon
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 315/80 R 22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enkelreduktion
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: enkelreduktion
Utsläppsklass: Euro 0
CE-märkning: ja
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri