

Parda veoauto MAN TGS 26.360, 6X2 26 TONNE DRAWBAR SPEC BRICK GRAB – 2014 – DG64 V












































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid





















Train Weight: 44,000 Kgs
Tested Until End: August 2024
Spec Number: 32765
MAN TGS LX Series Day Cab
MAN Common Rail 360 Bhp Turbo Air To Air Charge Cooled Euro 5 Engine
ZF 16 Speed Manual Gearbox
Ecas Drive Axle Air Suspension C/w In Cab Hand Held Controls
Air Suspended Rear Lift Axle C/w In Cab Control
21Ft 6ins Flatbed Body C/w Wood Panel Flooring
Raised Headboard And Aluminium Dropsides
Aluminium Side Guard Safety Rails
385/65R 22.5 Wheels And Tyres Fitted To Front Axle
PVCU Vertical Engine Air Intake
Cab Roof Mounted Amber Beacon
N/s Chassis Mounted PVCU Storage Locker
Drawbar Spec Air And Electrical Susie Connections Only (No Coupling)
Isringhausen Heated/Air Suspended Drivers Seat C/w Adjustable Lumbar Support
Pop Up Sunroof
RDS CD/Radio Player
12v Auxiliary Power Socket
Adjustable Headlight Level Control
Overhead Storage Compartments
Rear Cab Window
Registration Number - DG64 VNB