Sadulveok Volvo FH 420 Low deck XL Cabine hefschotel I-Parc Cool












































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid

















- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Стационарна климатизация
- Diferenciál s brzdou
- Ovládání klimatizace
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Bremskraftverstärker
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Klimaautomatik
- Luftfederung
- Niederländische LKW
- Schlafkabine
- Sperrdifferential
- Standheizung
- Stand klimaanlage
= Anmerkungen =
Standklimaanlage
XL-Kabine
Hebe Sattel
VEB+ Motorbremse
Seht gute Reifen
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 355/50 22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Refenmaß: 295/60 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Kennzeichen: 29-BJR-8
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Fjernlåsning
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Styret spærredifferentiale
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 355/50 22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Dækstørrelse: 295/60 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Registreringsnummer: 29-BJR-8
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κλείδωμα διαφορικού
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Air suspension
- Auxiliary airconditioning
- Climate control
- Differential lock
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Sleeper cab
- Truck from the Netherlands
- Vehicle heater
= Remarks =
Night airconditioning / I-Parc cool
XL Cabin
Lifting fifth wheel
VEB+ engine brake
Very good tires
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 355/50 22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Tyre size: 295/60 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Registration number: 29-BJR-8
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Bloqueador diferencial
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Diferencial de deslizamiento
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Sistema fija de aire acondicionado
- Suspensión neumática
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 355/50 22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295/60 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Matrícula: 29-BJR-8
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Etäkeskuslukitus
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Raskaan käytön moottorijarru
- Tasauspyörästön lukko
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Différentiel d'écartement
- Frein moteur renforcé
- Solde différentiel
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance
- État clim
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 355/50 22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295/60 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Numéro d'immatriculation: 29-BJR-8
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni ovjes
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Távirányításos központi zár
- Álló helyzetű légkondicionálás
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Freno motore per impieghi gravosi
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Automatische airconditioning
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Luchtvering
- Nederlandse truck
- Slaapcabine
- Sperdifferentieel
- Standairconditioning
- Standkachel
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
Standairconditioning / I-Parc cool
XL Cabine
Hefschotel
VEB+ motorrem
Zeer goede banden
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 355/50 22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Bandenmaat: 295/60 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Kenteken: 29-BJR-8
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Stasjonært klimaanlegg
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Blokada mechanizmu różnicowego
- HVAC
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 355/50 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Rozmiar opon: 295/60 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Numer rejestracyjny: 29-BJR-8
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Aquecedor
- Ar condicionado fixo
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Diferencial de deslizamento controlado
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 355/50 22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295/60 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Número de registo: 29-BJR-8
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frână de motor heavy-duty
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Стационарная система кондиционирования воздуха
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 355/50 22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Размер шин: 295/60 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Регистрационный номер: 29-BJR-8
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Stacionárna klimatizácia
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Centralt fjärrlås
- Differentiallås
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Stationär luftkonditionering
- Styrd differentialbroms
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 355/50 22,5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Däckets storlek: 295/60 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Registreringsnummer: 29-BJR-8
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Diferansiyel kilidi
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Uzaktan merkezi kilitleme