Sadulveok Scania S500 6X2 - EURO 6 + LIFT AXLE











































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid



























- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Навигационна система
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Прожектори
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Стационарна климатизация
- Странични престилки
- Boční lemy
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Luftfederung
- Navigationssystem
- Schlafkabine
- Sideskirts
- Standheizung
- Standklimaanlage
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/55R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Navigationssystem
- Projektører
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Πλευρικές ποδιές
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Σύστημα πλοήγησης
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Navigation system
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Side skirts
- Sleeper cab
- Spoilers
- Spotlights
- Stationary air conditioning
- Vehicle heater
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385/55R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Faldones laterales
- Freno de motor reforzado
- Luces brillantes
- Sistema de navegacion
- Sistema fija de aire acondicionado
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Raskaan käytön moottorijarru
- Sivuhelmat
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Frein moteur renforcé
- Jupes latérales
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Suspension pneumatique
- Système de navigation
- Verrouillage centralisé à distance
- État clim
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
- Bočni pragovi
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Navigacijski sustav
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Zračni ovjes
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Navigációs rendszer
- Oldalsó védőlemezek
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Álló helyzetű légkondicionálás
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Grembialature laterali
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Navigatiesysteem
- Sideskirts
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standairconditioning
- Standkachel
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385/55R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Navigasjonssystem
- Sideskjermplate
- Spotlights
- Stasjonært klimaanlegg
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Spoilery boczne
- System nawigacji
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
- Aquecedor
- Ar condicionado fixo
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Saias laterais
- Sistema de navegação
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Frână de motor heavy-duty
- Fuste laterale
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem de navigație
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Обтекатели шасси
- Пневматическая подвеска
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Система навигации
- Спойлер на крыше
- Стационарная система кондиционирования воздуха
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 385/55R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Navigačný systém
- Postranné zásterky
- Reflektory
- Stacionárna klimatizácia
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Navigationssystem
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Spotlights
- Stationär luftkonditionering
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/55R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Navigasyon sistemi
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme
- Yan etekler