Sadulveok Renault Midlum 180 EURO 5 + KUIPHUIS K20 WITH RAMPS AND WINCH ON REMOTE









































































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid

















- Пневматичен клаксон
- Vzduchová houkačka
- Bremskraftverstärker
- Lufthorn
- Rundumleuchte
= Anmerkungen =
I.C.M. KUIPHUIS K20 TRAILER
TYRES: 205/65R17.5 / 80%-40% LEFT
DUBBLE TYRES / AIR SUSPENDED / DRUM BRAKES
PLATE NUMBER: OL-63-GS
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 205/75R17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 3200 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 5600 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025
Kennzeichen: BZ-DB-51
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kraftig motorbremse
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 205/75R17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3200 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 5600 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025
Registreringsnummer: BZ-DB-51
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Air horn
- Heavy duty engine brake
- Rotating beacon
= Remarks =
I.C.M. KUIPHUIS K20 TRAILER
TYRES: 205/65R17.5 / 80%-40% LEFT
DUBBLE TYRES / AIR SUSPENDED / DRUM BRAKES
PLATE NUMBER: OL-63-GS
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 205/75R17.5
Front axle: Max. axle load: 3200 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 5600 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction
APK (MOT): tested until 11/2025
Registration number: BZ-DB-51
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Bocina de aire
- Freno de motor reforzado
= Comentarios =
I.C.M. KUIPHUIS K20 TRAILER
TYRES: 205/65R17.5 / 80%-40% LEFT
DUBBLE TYRES / AIR SUSPENDED / DRUM BRAKES
PLATE NUMBER: OL-63-GS
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 205/75R17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3200 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 5600 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025
Matrícula: BZ-DB-51
- Äänimerkki
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Phare arrière
= Remarques =
I.C.M. KUIPHUIS K20 TRAILER
TYRES: 205/65R17.5 / 80%-40% LEFT
DUBBLE TYRES / AIR SUSPENDED / DRUM BRAKES
PLATE NUMBER: OL-63-GS
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 205/75R17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3200 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 5600 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025
Numéro d'immatriculation: BZ-DB-51
- Zračna sirena
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Gumiabroncs mérete: 205/75R17.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 3200 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 5600 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
MOT: vizsgálták, amíg nov. 2025
Rendszám: BZ-DB-51
- Freno motore per impieghi gravosi
- Luchthoorn
- Versterkte motorrem
- Zwaailicht
= Bijzonderheden =
I.C.M. KUIPHUIS K20 TRAILER
TYRES: 205/65R17.5 / 80%-40% LEFT
DUBBLE TYRES / AIR SUSPENDED / DRUM BRAKES
PLATE NUMBER: OL-63-GS
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 205/75R17.5
Vooras: Max. aslast: 3200 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 5600 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
APK: gekeurd tot nov. 2025
Kenteken: BZ-DB-51
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Lufthorn
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 205/75R17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3200 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 5600 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025
Numer rejestracyjny: BZ-DB-51
- Buzina de ar comprimido
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 205/75R17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3200 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 5600 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
APK (MOT): testado até nov. 2025
Número de registo: BZ-DB-51
- Frână de motor heavy-duty
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматический звуковой сигнал
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 205/75R17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3200 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 5600 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025
Регистрационный номер: BZ-DB-51
- Vzduchová húkačka
- Extra kraftig motorbroms
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 205/75R17.5
Framaxel: Max. axellast: 3200 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 5600 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning
MOT: besiktigat till nov. 2025
Registreringsnummer: BZ-DB-51
- Havalı korna