Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic

PDF
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 1 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 2 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 3 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 4 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 5 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 6 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 7 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 8 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 9 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 10 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 11 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 12 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 13 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 14 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 15 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 16 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 17 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 18 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 19 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 20 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 21 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 22 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 23 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 24 - Autoline
Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic | Pilt 25 - Autoline
Olete kuulutusest huvitatud?
1/25
PDF
31 900 €
Hind ilma KM-ta
Võta ühendust müüjaga
Mark: MAN
Tüüp: sadulveok
Tootmisaasta: 2012-07
Esmane registreerimine: 2012-07-02
Läbisõit: 580 986 km
Tõstejõud: 22 895 kg
Omakaal: 10 105 kg
Kogumass: 33 000 kg
Asukoht: Belgia Tessenderlo6560 km to "United States/Columbus"
Müüja kataloogi nr: 304819226
Avaldamise kuupäev: 18. juuni 2025
Kirjeldus
Üldmõõtmed: pikkus - 6,78 m, laius - 2,55 m
Mootor
Võimsus: 680 h.j. (500 kW)
Kütus: diisel
Maht: 16 162 cm³
Silindrite arv: 8
Euro: Euro 5
Käigukast
Tüüp: automaat
Teljed
Telgede arv: 3
Telje konfiguratsioon: 6x4
Vedrustus: vedru/pneumo
Teljevahe: 3 900 mm
Topeltrattad
Esimene telg: 385/65R22.5, pidurid - ketas
Teine telg: 315/80R22.5, pidurid - trummel
Kolmas telg: 315/80R22.5, pidurid - trummel
Pidurid
ABS
Retarder
Kabiin ja mugavus
Kiirusehoidik (tempomat)
Külmik
Elektrilised peeglid
Päikesesirm
Kabiin
Magamiskoht
Lisavarustus
Konditsioneer
Autonoomne kütteseade
Elektrilised aknad
Multimeedia
Automagnetoola: CD
Ohutusfunktsioonid
Kesklukustus
Kiirusepiiraja
Diferentsiaalilukk
ESP
Optika
Udutuled
Lisavarustus
PTO
Keskmääre
AdBlue paak
Seisukord
Seisukord: kasutatud
Lisaandmed
Värv: sinine

Lisaandmed — Sadulveok MAN TGX 33.680 V8 6x4 – retarder - HUB – kiphydraulic

Inglise
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Навигационна система
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ниско ниво на шум
- Прожектори
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Хидравлика на самосвала
- Bodové reflektory
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
- Nízká hlučnost
- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vyklápěcí hydraulika
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Fernlicht
- Geräuscharm
- Kipphydraulik
- Luftfederung
- Navigationssystem
- Schlafkabine
- Standheizung

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 65%; Reifen Profil rechts innerhalb: 65%; Reifen Profil rechts außen: 65%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Navigationssystem
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tipladshydraulik
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 65%; Dækprofil højre udvendige: 65%; Dækprofil højre udvendige: 65%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: navreduktion
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Frederik Vos for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα πλοήγησης
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Χαμηλού θορύβου
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Low-noise
- Navigation system
- Sleeper cab
- Spotlights
- Tipper hydraulics
- Vehicle heater

= More information =

General information
Bodywork: Standard tractor

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 45%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 65%; Tyre profile right outer: 65%; Tyre profile right outer: 65%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: hub reduction

Maintenance
APK (MOT): tested until 07/2026

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none

Additional information
Please contact Frederik Vos for more information
= Más opciones y accesorios =

- Bajo Ruido
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Hidráulica de volquete
- Luces brillantes
- Sistema de navegacion
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Carrocería: Tractor estándar

Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 65%; Dibujo del neumático derecha exterior: 65%; Dibujo del neumático derecha exterior: 65%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción de cubo

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2026

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno

Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Vos para obtener más información.
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Hiljainen
- Ilmajousitus
- Kipin hydrauliikka
- Kohdevalot
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Chauffage
- Faible bruit
- Hydraulique
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
- Système de navigation

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Tracteur standard

Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 65%; Sculptures des pneus droit externe: 65%; Sculptures des pneus droit externe: 65%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: moyeux réducteurs

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2026

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun

Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Vos pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Grijač
- Grijač vozila
- Hidraulika kipera
- Lisnata opruga
- Navigacijski sustav
- Niska razina buke
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Alacsony zajszint
- Alumínium üzemanyagtartály
- Billenőplató-hidraulika
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Navigációs rendszer
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Bassa rumorosità
- Fari di profondità
- Idraulica cassone ribaltabile
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Geluidsarm
- Kiphydrauliek
- Luchtvering
- Navigatiesysteem
- Slaapcabine
- Standkachel
- Verstralers

= Bijzonderheden =

Chassis-nr: WMA79XZZ7CM603011
Datum 1e inschrijving: 02/07/2012
Km-stand: 580.986 km
Motor 680 pk Euro 6 8 cil. 16.162 cc
Wielbasis 390 cm
Lengte 678 cm
Blad-Lucht
Schijfremmen 1ste as
Trommelremmen 2de as
Naafreductie
Retarder
Automaat
MTM 33.000 kg Tarra 10.105 kg LV 22.895 kg
1e as: 9.000 kg
2e as: 13.000 kg
3e as: 13.000 kg
Banden
385/65R22.5: L 45% - R 45%
315/80R22.5: L 65-70% - R 65-65%
315/80R22.5: 20-20% - 20-20%
Slaapcabine, airco, centrale vergrendeling, verwarmde en regelbare spiegels, elektrische ruiten, luchtgeveerde bestuurders- en passagierszetel, koelkast, zetelverwarming, luchtgeveerde cabine, multifunctioneel stuur, USB + AUX, navigatie, radio, adaptive cruise control, lane guard assist, open dak, sperdifferentieel,
Zonneklep, werklampen, zwaailampen, lichtbaar op cabine, PTO, kiphydrauliek, retarder,


Het voertuig is te bezichtigen te : 3980 Tessenderlo , Kanaalweg 79

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 65%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 65%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 65%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: naafreductie

Onderhoud
APK: gekeurd tot jul. 2026

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Vos
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Hydraulikk for tippvogn
- Lite støy
- Luftfjæring
- Navigasjonssystem
- Spotlights
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hydraulika
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Resory
- System nawigacji
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik

Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 65%; Profil opon prawa zewnętrzna: 65%; Profil opon prawa zewnętrzna: 65%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja piasty

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2026

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Vos
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Baixo ruído
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Holofotes
- Sistema de navegação
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Sofagem de parque
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 65%; Perfil do pneu exterior direito: 65%; Perfil do pneu exterior direito: 65%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução do cubo

Manutenção
APK (MOT): testado até jul. 2026

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum

Informações adicionais
Contacte Frederik Vos para obter mais informações
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem de navigație
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Zgomot redus
- Încălzitor vehicul
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Гидравлическая система самосвала
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Малошумный
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Система навигации
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 65%; Профиль шин правое внешнее: 65%; Профиль шин правое внешнее: 65%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: редуктор ступицы
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Frederik Vos для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Hydraulika vyklápača
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Navigačný systém
- Nízka hlučnosť
- Odpruženie listovými pružinami
- Reflektory
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Navigationssystem
- Sovhytt
- Spotlights
- Tippvagnshydraulik
- Tystgående
- Värmare

= Ytterligare information =

Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor

Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 65%; Däckprofil innanför höger: 65%; Däckprofil utanför höger: 65%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: minskning av nav

Underhåll
MOT: besiktigat till jul. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri

Ytterligare information
Kontakta Frederik Vos för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Damper hidroliği
- Düşük gürültülü
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Navigasyon sistemi
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Yaprak yaylı süspansiyon
Tähtis
Antud pakkumine on üksnes informatiivne. Täpsemat teavet küsige müüjalt.
Ostusoovitused
Nõuanded turvalisuse kohta
Müüja kontrollimine

Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.

Hinna kontrollimine

Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.

Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.

Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.

Kahtlane ettemaks

See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.

Sellise kelmuse alaliikideks on:
  • Ettemaksu kandmine kaardile
  • Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
  • Raha kandmine „vahendaja“ kontole
  • Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
  • Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
  • Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
  • Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
  • Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Avastasite petturi?
Teatage meile
Nõuanded turvalisuse kohta
PDF
Müüte sõidukeid või masinaid?
Tehke seda koos meiega!
Sarnased kuulutused
12 000 € Käibemaksuta
2012
729 029 km
Belgia, Torhout
Anveco Trading bvba
8 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
Hind nõudmisel
2012
980 000 km
Võimsus 440 h.j. (323 kW) Kütus diisel Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Roeselare
CYS Consult & Trading BV
4 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
19 850 € Käibemaksuta
2012
731 735 km
Võimsus 440 h.j. (323 kW) Euro Euro 5 Kütus diisel Kandevõime 17 100 kg Telje konfiguratsioon 6x4 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
16 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
Hind nõudmisel
2012
800 000 km
Võimsus 480 h.j. (353 kW) Euro Euro 5 Kütus diisel Vedrustus vedru/vedru
Belgia, Tubize
Areen Truck
2 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
17 450 € Käibemaksuta
2012
566 554 km
Võimsus 480 h.j. (353 kW) Euro Euro 5 Kütus diisel Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
16 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
14 800 € Käibemaksuta
2013
754 000 km
Võimsus 400 h.j. (294 kW) Euro Euro 5 Kütus diisel Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus pneumo/pneumo
Belgia, Antwerpen
Võta ühendust müüjaga
9 900 € Käibemaksuta
2013
974 110 km
Võimsus 440 h.j. (323 kW) Euro Euro 6 Kütus diisel Telje konfiguratsioon 4x2
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
11 450 € Käibemaksuta
2011
1 042 689 km
Võimsus 480 h.j. (353 kW) Euro Euro 5 Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
16 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
13 900 € Käibemaksuta
2013
761 915 km
Võimsus 440 h.j. (323 kW) Euro Euro 6 Kütus diisel Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Overpelt
M.J.C. TRUCKS & MACHINERY
15 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
13 250 € Käibemaksuta
2013
888 803 km
Euro Euro 5 Kandevõime 11 398 kg Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
10 350 € Käibemaksuta
2013
894 430 km
Võimsus 440 h.j. (323 kW) Euro Euro 5 Kandevõime 10 797 kg Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
9 750 € Käibemaksuta
2013
623 794 km
Võimsus 440 h.j. (323 kW) Euro Euro 5 Kütus diisel Kandevõime 19 000 kg Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Genk
BVBA OPTIMA TRUCKS
8 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
13 750 € Käibemaksuta
2014
555 200 km
Võimsus 320 h.j. (235 kW) Euro Euro 6 Kütus diisel Kandevõime 12 094 kg Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Genk
BVBA OPTIMA TRUCKS
8 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
11 500 € Käibemaksuta
2014
859 458 km
Võimsus 441 h.j. (324 kW) Euro Euro 6 Kütus diisel Telje konfiguratsioon 4x2
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
13 450 € Käibemaksuta
2014
960 705 km
Võimsus 480 h.j. (353 kW) Euro Euro 6 Kütus diisel Kandevõime 11 488 kg Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
16 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
11 850 € Käibemaksuta
2014
884 281 km
Võimsus 440 h.j. (323 kW) Euro Euro 6 Kütus diisel Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
16 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
13 800 € Käibemaksuta
2016
609 736 km
Võimsus 480 h.j. (353 kW) Euro Euro 6 Kütus diisel Kandevõime 13 149 kg Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Tessenderlo
Truck Trading Vos bvba
7 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
11 500 € Käibemaksuta
2010
990 000 km
Võimsus 360 h.j. (265 kW) Euro Euro 5 Kütus diisel Telje konfiguratsioon 6x2
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
10 850 € Käibemaksuta
2010
995 554 km
Võimsus 440 h.j. (323 kW) Euro Euro 5 Kandevõime 11 805 kg Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
16 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga
13 900 € Käibemaksuta
2014
761 915 km
Võimsus 440 h.j. (323 kW) Euro Euro 6 Kütus diisel Telje konfiguratsioon 4x2 Vedrustus vedru/pneumo
Belgia, Overpelt
M.J.C. TRUCKS & MACHINERY
15 aastat Autoline'i portaalis
Võta ühendust müüjaga