Sadulveok IVECO Eurostar 190.48 - Eurostar - 2002 - Retarder - Nice truck





















































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid







- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Люк на тавана
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Hliníková palivová nádrž
- Kotoučové brzdy
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní okno
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachluke
- Dachspoiler
- Fernlicht
- größer Stauraum
- Luftfederung
- Lufthorn
- Scheibenbremsen
- Schlafkabine
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385/55/22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Refenmaß: 315/80/22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen oder kantoor, office, buro., um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Luftaffjedring
- Projektører
- Skivebremser
- Sleeper Cab
- Taglem
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55/22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/80/22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Δισκόφρενα
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Disc brakes
- Roof hatch
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spoilers
- Spotlights
- Storage space
- Vehicle heater
= Remarks =
very nice and good condition
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385/55/22.5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Tyre size: 315/80/22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen or kantoor, office, buro. for more information
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Frenos de disco
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
- Trampilla abatible
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55/22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/80/22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Frans Moran Santos para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Kattoluukku
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Levyjarrut
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Äänimerkki
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Corne de l'air
- Freins à disque
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Suspension pneumatique
- Trappe de toit
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55/22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/80/22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Frans Moran Santos pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni otvor
- Krovni spojler
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Tetőablak
- Tetőlégterelő
- Tárcsafékek
- Botola
- Fari di profondità
- Freni a disco
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Dakluik
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Ruime kist
- Schijfremmen
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Verstralers
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
Prachtig mooie auto, in nieuwstaat
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom bij Companjen Bedrijfswagen B.V. om de voertuig te bezichtigen. In overleg is dit ook in de avonden mogelijk. Belt u even van te voren om te voorkomen dat de voertuig van uw keuze niet gereserveerd of verkocht is?
Op al onze voertuigen geldt inruil en financiering mogelijk, voor meer informatie zijn wij te bereiken op kuva kontaktid of kuva kontaktid
Companjen Bedrijfswagens B.V.
Zonnekracht 12
7671RP Vriezenveen
Tel: kuva kontaktid Buro/Kantoor
Tel: kuva kontaktid Bertus Companjen
Tel:kuva kontaktid Bart Companjen
Tel: kuva kontaktid Giel Companjen
E-mail: kuva kontaktid
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk
en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in deze advertentie.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385/55/22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Bandenmaat: 315/80/22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen of kantoor, office, buro.
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Skivebremser
- Spotlights
- Takluke
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hamulce tarczowe
- Kabina sypialna
- Luk dachowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/80/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Escotilha do tejadilho
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55/22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/80/22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Frâne cu disc
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Trapă de plafon
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Дисковые тормоза
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Люк крыши
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/55/22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Размер шин: 315/80/22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Kabína na spanie
- Kotúčové brzdy
- Kúrenie
- Reflektory
- Strešný otvor
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Skivbromsar
- Sovhytt
- Spotlights
- Taklucka
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385/55/22.5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/80/22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Araç ısıtıcısı
- Disk frenler
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan kapağı
- Tavan spoyleri