Sadulveok DAF XF 460 XF460 4x2 euro 6 SSC Retarder























Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid















- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спална кабина
- Bodové reflektory
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- 4x2
- Bremskraftverstärker
- Fernlicht
- Luftfederung
- Lufthorn
- Schlafkabine
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 5%; Reifen Profil rechts: 5%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 5%; Reifen Profil rechts: 5%
- 4x2
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 5%; Dækprofil højre: 5%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 5%; Dækprofil højre: 5%
- Αερανάρτηση
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- 4x2
- Air horn
- Air suspension
- Heavy duty engine brake
- Sleeper cab
- Spotlights
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 5%; Tyre profile right: 5%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 5%; Tyre profile right: 5%
- 4x2
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Freno de motor reforzado
- Luces brillantes
- Suspensión neumática
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 5%; Dibujo del neumático derecha: 5%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 5%; Dibujo del neumático derecha: 5%
- Ilmajousitus
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
- 4x2
- Cabine de couchage
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 5%; Sculptures des pneus droite: 5%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 5%; Sculptures des pneus droite: 5%
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- 4x2
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 5%; Gumiabroncs profilja jobbra: 5%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 5%; Gumiabroncs profilja jobbra: 5%
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- 4x2
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Zendapparatuur
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 5%; Bandenprofiel rechts: 5%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 5%; Bandenprofiel rechts: 5%
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Spotlights
- 4x2
- Kabina sypialna
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 5%; Profil opon prawa: 5%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 5%; Profil opon prawa: 5%
- 4x2
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Holofotes
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 5%; Perfil do pneu direita: 5%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 5%; Perfil do pneu direita: 5%
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Suspensie pneumatică
- 4x2
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 5%; Профиль шин справа: 5%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 5%; Профиль шин справа: 5%
- Kabína na spanie
- Reflektory
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- 4x2
- Extra kraftig motorbroms
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Spotlights
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 5%; Däckprofil rätt: 5%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 5%; Däckprofil rätt: 5%
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Sleeper cab
- Spot lambaları