Kaubik Mercedes-Benz Vito 120 V6 3.0 CDI achter deuren






































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid





































Kabina: pouze
Maximální zatížení nápravy pro: 1470 kg
Maximální zatížení zadní nápravy: 1470 kg
MOT: zkontrolováno do jan. 2026
DPH/marže: Odpočet DPH pro podnikatele
OM642-Motor
Einzelkabine
TÜV Januar 2026
Tempomat
Für die TÜV-Prüfung sind einige Schweißarbeiten erforderlich. Ansonsten sind Motor und Mechanik einwandfrei.
= Weitere Informationen =
Getriebe: 5G transmissie, 5 Gänge, Automatik
Kabine: einfach
Maximale Vorderachslast: 1470 kg
Maximale Hinterachslast: 1470 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
Wenden Sie sich an Willem de Jonge oder Willem de jonge, um weitere Informationen zu erhalten.
Førerhus: enkeltseng
Maks. frontakselbelastning: 1470 kg
Maks. bagakselbelastning: 1470 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026
moms/margin: Moms fradragsberettiget
OM642 engine
Single cab
MOT January 2026
Cruise control
Some welding required for MOT. Otherwise, engine and mechanically sound.
= More information =
Transmission: 5G transmissie, 5 gears, Automatic
Cab: single
Max. front axle load: 1470 kg
Max. rear axle load: 1470 kg
APK (MOT): tested until 01/2026
VAT/margin: VAT qualifying
Please contact Willem de Jonge or Willem de jonge for more information
Cabina: simple
Carga máxima del eje delantero: 1470 kg
Carga máxima del eje trasero: 1470 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026
IVA/margen: IVA deducible
Moteur OM642
Cabine simple
Contrôle technique janvier 2026
Régulateur de vitesse
Soudures à prévoir pour le contrôle technique. Sinon, moteur et mécanique en bon état.
= Plus d'informations =
Transmission: 5G transmissie, 5 vitesses, Automatique
Cabine: simple
Charge max. sur essieu avant: 1470 kg
Charge max. sur essieu arrière: 1470 kg
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026
TVA/marge: TVA déductible
Kabin: csak
Max. tengelyterhelés: 1470 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 1470 kg
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026
HÉA/marzs: HÉA levonható a vállalkozók számára
Cabina: solo
Carico massimo per asse per: 1470 kg
Carico massimo sull'asse posteriore: 1470 kg
MOT: ispezionato fino a gen 2026
IVA/margine: IVA deducibile per gli imprenditori
Motor OM642
Enkel cabine
APK Januari 2026
cruise control
Voor APK wat laswerk. verder motorisch en technisch goed.
= Bedrijfsinformatie =
Holland Trading B.V., een bloeiend internationaal opererende onderneming in gebruikt materieel; voornamelijk vrachtwagens, boormachines en aggregaten. Opgekocht in Nederland en vervolgens afgezet in Afrika, Oost-Europa en het Midden Oosten.
= Meer informatie =
Transmissie: 5G transmissie, 5 versnellingen, Automaat
Cabine: enkel
Max. aslast voor: 1470 kg
Max. aslast achter: 1470 kg
APK: gekeurd tot jan. 2026
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Neem voor meer informatie contact op met Willem de Jonge of Willem de jonge
Kabina: pojedynczy
Maks. nośność osi przedniej: 1470 kg
Maks. nośność osi tylnej: 1470 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
Cabina: simples
Carga máx. do eixo dianteiro: 1470 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 1470 kg
APK (MOT): testado até jan. 2026
IVA/margem: IVA elegível
Кабина: односпальная
Макс. нагрузка на переднюю ось: 1470 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 1470 kg
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026
НДС/маржа: С вычетом НДС
Kabína: iba
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 1470 kg
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 1470 kg
MOT: skontrolované do jan. 2026
DPH/marža: Odpočet DPH pre podnikateľov
Hytt: endast
Max. axellast för: 1470 kg
Max. axellast bak: 1470 kg
MOT: besiktigat till jan. 2026
Moms/marginal: Avdragsgill moms för företagare