Kallur Mercedes-Benz Actros 3236 8X4 - 2 SIDE TIPPER/BI-BENNE






































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid
















Přední náprava 2: Řízení
Sklápěč: Vlevo / Za
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
8X4
KLIM
PTO
DIFFERENZIELSPERRE
CRUISE CONTROL
HUB REDUKTION
FRANZÖSISCHE PAPIEREN
= Firmeninformationen =
Die vorgenannten Angaben sind unverbindlich. Irrtümer, Änderungen und Zwischenverkauf unter Vorbehalt. Unsere website kuva kontaktid
= Weitere Informationen =
Vorderachse 1: Gelenkt
Vorderachse 2: Gelenkt
Kipper: Links / Hinten
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Jasmien Vercruysse oder Ingmar Dejonckheere, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel 2: Styretøj
Tiplad: Venstre / Tilbage
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere for yderligere oplysninger
8X4
AIRCO
PTO
DIFFERENTIAL
CRUISE CONTROL
HUB REDUCTION
FRENCH PAPERS
= Dealer information =
the information and descriptions are purely an indication and subject to errors, changes and intermediate sale . check our website kuva kontaktid
= More information =
Front axle 1: Steering
Front axle 2: Steering
Tipper: Left / Back
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Jasmien Vercruysse or Ingmar Dejonckheere for more information
Eje delantero 2: Dirección
Volquete: Izquierda / Trasera
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Jasmien Vercruysse o Ingmar Dejonckheere para obtener más información.
8X4
CLIM
PTO
DIFFERENTIEL
CRUISE CONTROL
PONT REDUCTEUR
PAPIERS FRANCAIS
= Information sur la société =
L'information et descriptions sont indicatives et sous réserve de'erreurs, changements et vente entretemps. Regardez notre site web kuva kontaktid
= Plus d'informations =
Essieu avant 1: Direction
Essieu avant 2: Direction
Kipper: Gauche / Arrière
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere pour plus d'informations
Első tengely 2: Kormányzás
Billenőplatós: Balra / A mögött
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Jasmien Vercruysse vagy Ingmar Dejonckheere-vel
Asse anteriore 2: Sterzo
Ribaltabile: A sinistra / Dietro
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
8X4
AIRCO
PTO
DIFFERENTIEEL
CRUISE CONTROL
NAAFREDUCTIE
FRANSE PAPIEREN
= Bedrijfsinformatie =
De gegeven informatie is louter indicatief en onder voorbehoud van fouten, veranderingen en tussenverkoop. Bekijk ook onze website kuva kontaktid
= Meer informatie =
Vooras 1: Meesturend
Vooras 2: Meesturend
Kipper: Links / Achter
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Jasmien Vercruysse of Ingmar Dejonckheere
Oś przednia 2: Układ kierowniczy
Wywrotka: Lewa / Tył
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Jasmien Vercruysse lub Ingmar Dejonckheere
Eixo dianteiro 2: Direção
Camião basculante: Esquerda / Retroceder
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere para obter mais informações
Передний мост 2: Рулевое управление
Самосвал: Слева / Сзади
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Jasmien Vercruysse или Ingmar Dejonckheere для получения дополнительной информации
Predná náprava 2: Riadenie
Sklápač: Vľavo / Za
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Framaxel 2: Styrning
Tippbil: Vänster / Bakom
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere för mer information