Isotermiline veoauto Mercedes-Benz Atego 815 BL + carrier Supra750Mt + LBW



















































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid














- Дискови спирачки
- Ресорно пружинно окачване
- Odpružení listovými pružinami
- Vzduchové odpružení
- Blattfederung
- Luftfederung
- Luftgefederte Sitze
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
Baujahr: 27. März 2003
Kilometerstand: 397.849 km
WDB9702231K823524
Euro 3, 150 PS, 4.250 ccm
4-Zylinder
Getriebe: Schaltgetriebe
Federung: Federung / Luft
Scheibenbremsen
Radstand: 3620 mm
Reifen: 215/75R17.5 Vorne: L 45 % R 35 %
Hinten: L 45-50 % R 40-45 %
Zulässiges Gesamtgewicht: 8.600 kg
Leergewicht: 6.720 kg
Nutzlast: 1.880 kg
Achse 1: 3.400 kg, Achse 2: 5.700 kg
Tagesfahrerhaus
Beheizte und verstellbare Spiegel, elektrische Fensterheber, Zentralverriegelung, Radio/CD-Player, luftgefederter Fahrersitz
Abmessungen der Ladefläche
3 Abteile
Vorne: 149 x 239 cm
Mitte: 179 x 239 cm
Hinten: 180 x 239 cm
Rechte vordere Seitentür: 90 cm
Rechte hintere Seitentür: 90 cm
Innentüren: 95 cm
D'Hollandia Heckklappe
DHLM5
Heckklappe
1.500 kg
1,80 m
Das Fahrzeug ist in gutem Zustand!
Besichtigung möglich in 3980 Tessenderlo, Kanaalweg 79
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Refenmaß: 215/75R17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 3400 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 35%
Hinterachse: Max. Achslast: 5700 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 45%; Reifen Profil rechts innerhalb: 45%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Funktionell
Ladebordwand: D'Hollandia DHLM5, Heckklappe, 1500 kg
Kühlung: -20 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 215/75R17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3400 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 35%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 5700 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 45%; Dækprofil højre udvendige: 45%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Funktionelle
Læssebagsmæk: D'Hollandia DHLM5, læssebagsmæk, 1500 kg
Køling: -20 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Vos for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Δισκόφρενα
- Air suspension
- Air Suspension Seats
- Disc brakes
- Leaf spring suspension
- Passenger seat
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Tyre size: 215/75R17.5
Front axle: Max. axle load: 3400 kg; Steering; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 35%
Rear axle: Max. axle load: 5700 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 45%; Tyre profile right outer: 45%; Tyre profile right outer: 40%
Functional
Tail lift: D'Hollandia DHLM5, tail lift, 1500 kg
Cooling: -20 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Frederik Vos for more information
- Asientos con suspensión neumática
- Frenos de disco
- Suspensión
- Suspensión neumática
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 215/75R17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3400 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 35%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 5700 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 45%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Funcional
Trampilla elevadora: D'Hollandia DHLM5, válvula de cierre trasera, 1500 kg
Refrigeración: -20 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Vos para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Levyjarrut
- Freins à disque
- Sièges à suspension pneumatique
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Dimension des pneus: 215/75R17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3400 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 35%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 5700 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 45%; Sculptures des pneus droit externe: 45%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Pratique
Trappe de chargement: D'Hollandia DHLM5, soupape arrière, 1500 kg
Refroidissement: -20 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Vos pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
= További információk =
Általános információk
Kabin: nap
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 215/75R17.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 3400 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 45%; Gumiabroncs profilja jobbra: 35%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 5700 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 45%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 45%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Funkcionális
Hátsó ajtó: D'Hollandia DHLM5, hátsó ajtó, 1500 kg
Hűtés: -20 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Frederik Vos-vel
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Bladvering
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchtvering
- Passagiersstoel
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
Bouwjaar : 27/03/2003
Km stand : 397.849 km
WDB9702231K823524
Euro 3 150 PK 4.250 CC
4 cilinder
Versnellingsbak Manueel
Vering : Blad / Lucht
Schijfremmen
Wielbasis 3620 mm
Banden 215/75R17.5 Voor : L 45 % R 35 %
Achter : L 45-50 % R 40-45 %
MTM: 8.600 kg
Tarra: 6.720 kg
Laadvermogen: 1.880 kg
As 1: 3.400 kg As 2: 5.700 kg
Dagcabine,
Verwarmde en regelbare spiegels, elektrische ruiten, centrale vergrendeling, radio-cd, luchtgeveerde bestuurderzetel,
Afmetingen Laadbak
3 compartimenten
Voorste: 149 x 239 cm
Middelste: 179 x 239 cm
Achterste: 180 x 239 cm
Zijdeur rechts voor: 90 cm
Zijdeur rechts achter: 90 cm
Binnendeuren: 95 cm
Laadklep D’Hollandia
DHLM5
Achtersluitklep
1.500 kg
1m80
Het voertuig is in goede staat!
Bezichtigen kan te 3980 Tessenderlo, Kanaalweg 79
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Bandenmaat: 215/75R17.5
Vooras: Max. aslast: 3400 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 35%
Achteras: Max. aslast: 5700 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 45%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 45%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Functioneel
Laadklep: D'Hollandia DHLM5, achtersluitklep, 1500 kg
Koeling: -20 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Vos
- Luftfjæring
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Resory
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 215/75R17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3400 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 35%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 5700 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 45%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: D'Hollandia DHLM5, klapa tylna, 1500 kg
Chłodzenie: -20 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Vos
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 215/75R17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3400 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 35%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 5700 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 45%; Perfil do pneu exterior direito: 45%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Funcional
Monta-cargas: D'Hollandia DHLM5, monta-cargas, 1500 kg
Arrefecimento: -20 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Frederik Vos para obter mais informações
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Размер шин: 215/75R17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3400 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 35%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 5700 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 45%; Профиль шин правое внешнее: 45%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Функциональность
Заднее подъемное устройство: D'Hollandia DHLM5, заднее подъемное устройство, 1500 kg
Охлаждение: -20 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Vos для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Vzduchové odpruženie
- Bladfjäder
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 215/75R17.5
Framaxel: Max. axellast: 3400 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 35%
Bakaxel: Max. axellast: 5700 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 45%; Däckprofil innanför höger: 45%; Däckprofil utanför höger: 40%
Funktionell
Baklucka: D'Hollandia DHLM5, baklucka, 1500 kg
Kylning: -20 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ytterligare information
Kontakta Frederik Vos för mer information
- Havalı süspansiyon
- Yaprak yaylı süspansiyon