Müün parda veoautot Mercedes-Benz 1823 oksjonil

































































































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid












Date et lieu de visite: 20/05/2025 Dolus d'Oleron
IMPORTANT: RESERVE A LEXPORT
Etat des pneus: Avant : 30% restant / Arrière 70% restant
PV / PTAC / PTRA: PV : 9T960
Type de remorque: Benne
Batterie HS
Véhicule non roulant
stocké pendant très longtemps à l’extérieur
et non roulant depuis 2022
PAS DE CT
Il y a un problème avec la grue auxiliaire : des boîtiers lâchent régulièrement
environ une fois par an
soit un coût de 1500 € HT à chaque fois. Le châssis est particulièrement corrodé
Le véhicule est hors service depuis plusieurs années
Les pneus arrière sont en très bon état
Le non-fonctionnement prolongé me laisse penser qu’une remise en état nécessiterait le remplacement complet des fluides moteur
boîte
ponts
hydraulique. J’ai également un doute sur la fiabilité du système pneumatique (éventuelles fuites dues au temps et à l’entreposage
nécessité de purge
etc.)
Année de fabrication : 2004
Kilométrage non garantie
440476 kilomètres en septembre 2022