Kupee Mercedes-Benz 220 S Ponton W180 Coupe mit Schiebedach































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid

Leder: rot
number of doors: 2
Alte Bundesstraße 48
1958 Mercedes-Benz 220S 'Ponton' Coupé
Fahrgestell-Nr. kuva kontaktid
Motor-Nr. 180 927 6503296
Eines von nur 1,251 gebauten Seltene Variante mit Stahlschiebedach
Deutsche Erstauslieferung
In den Niederlanden zugelassen
Bei seiner Vorstellung im Jahr 1956 war die 220 S Limousine eines von drei neuen Modellen mit einer selbstragenden Ganzstahl-Karosserie
aufbauend auf einem Kastenprofil-Rahmen mit seitlichen Längsträgern. Die beiden anderen Modelle waren der 190 und 219. An allen vier Rädern dämpfen Schraubenfedern das unabhängige Fahrwerk. Alle weiteren Neuvorstellungen von Mercedes-Benz profitierten dann auch von der Eingelenk-Pendelachse an der Hinterachse. Die 220 S Cabriolet und Coupé Versionen mit dem verkürzten Radstand folgten danach in kurzem Abstand im Oktober desselben Jahres. Angetrieben wurde der 220 S von einem Reihensechszylinder mit 2,195 ccm Hubraum und obenliegender Nockenwelle
der anfangs 100 PS und ab 1957 106 PS leisten sollte. Während des gesamten Produktionszeitraums bis Oktober 1959 wurden nur 3,429 Cabriolets und Coupés des 220 S hergestellt. Heute sind diese eleganten und luxuriös ausgestatteten Reisewagen sehr begehrt
Dieser restaurierte 220 S wurde ursprünglich nach Hamburg an einen Albert Kremer ausgeliefert und ist eines von nur 150 Coupés mit Stahlschiebedach
aus einer Gesamtproduktion von 1,251. Der 220 S wird vom Einlieferer als in generell sehr gutem Zustand beschrieben. Ursprünglich in schwarz ausgeliefert
wurde er blau umlackiert und mit einem Austauschmotor versehen. Er wird mit niederländischen Zulassungspapieren angeboten
Chassis no. 180 037 7516490
Engine no. 180 927 6503296
One of 1,251 produced
Rare sunroof-equipped example
Delivered new in Germany
Registered in the Netherlands
The 220 S saloon debuted in its new 'Ponton' form at the 1956 Frankfurt Auto Show together with the 190 and 219. Like the contemporary 180
the new trio featured unitary construction of the chassis/body
independent suspension all round and drum brakes. Powered by an up-rated (100bhp) version of the existing 2,195cc overhead-camshaft six-cylinder engine
the 220 S was good for a top speed of around 160km/h. A shorter wheelbase was adopted for the Cabriolet model that appeared in May 1956 and also for the Coupé introduced the following year when the Hydrak semi-automatic transmission become available as an option. The Sindelfingen factory coachwork was undeniably attractive. Apart from a power increase to 106bhp in 1957 the 220 S changed little in the course of its comparatively short life
production ceasing in October 1959. Fewer than 3,500 Coupés and Cabriolets were built in that time and today these elegant and exclusive limited-edition models are highly prized
Originally delivered in Hamburg
Germany to Albert Kremer
this restored 220 S is one of only 150 coupés fitted with a sunroof out of a total production of 1,251. Described by the vendor as in generally excellent condition
the car was originally finished in black and has been repainted in Royal Blue and fitted with a replacement engine. Offered with Netherlands registration papers
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle
roadworthy