Kupee Mercedes-Benz 450 SLC Coupe, C107 mehrfach VORHANDEN!
PDF
Jaga
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Olete kuulutusest huvitatud?
1/15
PDF
Jaga
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
44 900 €
Hind ilma KM-ta
53 431 €
Hind koos KM-ga
Võta ühendust müüjaga
Mark:
Mercedes-Benz
Mudel:
450 SLC Coupe, C107 mehrfach VORHANDEN!
Tüüp:
kupee
Esmane registreerimine:
1979-05
Läbisõit:
80 643 km
Asukoht:
Saksamaa Bovenden6825 km teist
Avaldamise kuupäev:
14. nov 2024
Müüja kataloogi nr:
900567
Mootor
Võimsus:
218 h.j. (160 kW)
Kütus:
bensiin
Maht:
4 520 cm³
Käigukast
Tüüp:
automaat
Teljed
Telgede arv:
2
Salong
Käetoed:
Kabiin
Roolivõimendi:
Kliimaseade:
Kliimaseade:
Elektriklaastõstukid:
Seisukord
Seisukord:
kasutatud
Lisaandmed
Värv:
sinine
Tähtis
Antud pakkumine on üksnes informatiivne. Täpsemat teavet küsige müüjalt.
Ostusoovitused
Müüja kontaktid
Telli müüja uudiskiri.
Aadress
Saksamaa, Alam-Saksi, 37120, Bovenden, Alte Bundesstr. 48
Müüja kohalik aeg:
04:24 (CET)
Saada sõnum
Müüja kontaktid
Gassmann GmbH
Saksamaa
11 aastat Autoline'i portaalis
4.8
144 arvustust
Telli müüja uudiskiri.
+49 551 ...
Kuva
+49 551 82020
+49 551 ...
Kuva
+49 551 82285
Esita müüjale küsimus
PDF
Jaga
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Müüte sõidukeid või masinaid?
Tehke seda koos meiega!
Sarnased kuulutused
39 900 €
1980
187 797 km
Võimsus
241 h.j. (177 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
47 900 €
Käibemaksuta
1989
55 136 km
Võimsus
279 h.j. (205 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
33 900 €
Käibemaksuta
1981
53 838 km
Võimsus
218 h.j. (160 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
11 900 €
Käibemaksuta
2003
64 935 km
Võimsus
218 h.j. (160 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
17 900 €
Käibemaksuta
1979
102 892 km
Võimsus
218 h.j. (160 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
24 900 €
Käibemaksuta
1996
68 882 km
Võimsus
394 h.j. (290 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
16 900 €
Käibemaksuta
2000
61 588 km
Võimsus
360 h.j. (265 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
23 900 €
Käibemaksuta
1993
75 527 km
Võimsus
394 h.j. (290 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
15 000 €
Käibemaksuta
1992
107 187 km
Võimsus
132 h.j. (97 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
15 900 €
Käibemaksuta
1973
31 208 km
Võimsus
200 h.j. (147 kW)
Kütus
bensiin
Uste arv
2
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
23 900 €
Käibemaksuta
1999
130 075 km
Võimsus
224 h.j. (165 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
13 500 €
Käibemaksuta
1975
84 111 km
Võimsus
224 h.j. (165 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
23 900 €
Käibemaksuta
2001
40 907 km
Võimsus
367 h.j. (270 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
Stoff: Tex Stoff creme caro
Ausstattung: Mittelarmlehne
ohne störende B-Säule. Beim SLC stellte sich in dieser Frage jedoch eine Schwierigkeit: Der kurze Abstand zwischen Tür und hinterem Radlauf verlangte nach einem komplizierten und daher potentiell störanfälligen Dreh-Kipp-Versenkmechanismus
delivery charge: 920
number of doors: 2
Alte Bundesstraße 48
E-Fenster links
E-Fenster rechts
Automatik
Bei Rückfragen Tel. +49 551/820244!
H-Kennzeichen möchlich
Japan Import
Insgesamt ca. 17.400 EUR in Restaurierung
Verschleißteile sowie Standschäden investiert
Wurzelholz
4 x elektrische Fenster
Der SLC
wie das Sportcoupé offiziell hieß
hatte seine Premiere auf dem Pariser Automobil-Salon im Oktober 1971. Bis zur Windschutzscheibe entsprach sein Äußeres dem des Roadsters. Über dem fünfsitzigen Fahrgastabteil streckt sich das flache Dach
das in eine riesige
in zwei Richtungen gewölbte
sehr schräg stehende Heckscheibe mündet
die wiederum dem Heck eine vergleichsweise große Länge diktiert und dessen Kofferraumdeckel im Gegensatz zum Roadster eine leicht konvexe Kontur aufweist. In der Seitenansicht wird die Länge durch den größeren Radstand dokumentiert
2820 gegenüber 2460 Millimeter
und auch durch die Linie der Seitenscheiben
die
wie bei einem Mercedes-Benz-Coupé üblich
voll versenkbar sind
um die hinteren Seitenscheiben komplett versenken zu lassen. Karl Wilferts Ausweg aus diesem Dilemma waren die später stilistisch nicht unumstrittenen
aber höchst markanten
doppelt verglasten -Sichtblenden- mit den eingebauten Lamellen
die das Seitenfenster unterteilen und so verkleinern
dass der vordere bewegliche Teil ganz versenkt werden kann
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle
roadworthy