Autotreiler veoauto Scania R560









































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid




















- Hliníková palivová nádrž
= Další informace =
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení
Maximální zatížení zadní nápravy: 13000 kg
Značka karoserie: LOHR
- Aluminium-Kraftstofftank
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Maximale Hinterachslast: 13000 kg
Marke des Aufbaus: LOHR
- Aluminiumsbrændstoftank
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Maks. bagakselbelastning: 13000 kg
Karosserifabrikat: LOHR
- Aluminium fuel tank
= More information =
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Max. rear axle load: 13000 kg
Make of bodywork: LOHR
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Carga máxima del eje trasero: 13000 kg
Marca carrocería: LOHR
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Charge max. sur essieu arrière: 13000 kg
Marque de construction: LOHR
- Alumínium üzemanyagtartály
= További információk =
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás
Max. tengelyterhelés hátul: 13000 kg
Karosszéria gyártmánya: LOHR
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Ulteriori informazioni =
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo
Carico massimo sull'asse posteriore: 13000 kg
Marca della carrozzeria: LOHR
- Aluminium brandstoftank
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Max. aslast achter: 13000 kg
Merk opbouw: LOHR
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Maks. nośność osi tylnej: 13000 kg
Marka konstrukcji: LOHR
- Depósito de combustível em alumínio
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Carga máx. do eixo traseiro: 13000 kg
Marca da carroçaria: LOHR
- Алюминиевый топливный бак
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Макс. нагрузка на заднюю ось: 13000 kg
Марка кузова: LOHR
- Hliníková palivová nádrž
= Ďalšie informácie =
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 13000 kg
Značka karosérie: LOHR
- Bränsletank av aluminium
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Max. axellast bak: 13000 kg
Fabrikat av karosseri: LOHR