Tuletõrjeauto Mercedes-Benz Atego 1326 FIRE TRUCK





















































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid
































- Ресорно пружинно окачване
- Vzduchová houkačka
- Blattfederung
- Lufthorn
= Weitere Informationen =
Aufbau: Löschfahrzeug
Vorderachse: Max. Achslast: 4700 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse: Max. Achslast: 9300 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2026
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Brandbil
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4700 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 9300 kg; Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Κόρνα αέρα
- Air horn
- Leaf spring suspension
= Remarks =
MERCEDES ATEGO 1326 FIRE TRUCK COMPLEET WIF TOTAL FIRE MATERIAAL,GODIVA WATER POMP,250 WORKING HOURS, 17 BAR/54,5 BAR,2000 LITER WATER TANK
= More information =
Bodywork: Fire truck
Front axle: Max. axle load: 4700 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle: Max. axle load: 9300 kg; Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%
APK (MOT): tested until 06/2026
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Bocina de aire
- Suspensión
= Comentarios =
MERCEDES ATEGO 1326 BOMBEROS TRUCK,2010
= Más información =
Carrocería: Camión de bomberos
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4700 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 9300 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Äänimerkki
- Corne de l'air
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Construction: Voiture de pompier
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4700 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 9300 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%
APK (CT): valable jusqu'à juin 2026
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Zračna sirena
- Légkürt
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Felépítmény: Tűzoltóautó
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 4700 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 9300 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 90%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 90%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 90%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 90%
MOT: vizsgálták, amíg jun. 2026
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Andre, Henri vagy Andre-vel
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Luchthoorn
= Bijzonderheden =
MERCEDES ATEGO 1326 BRANDWEERWAGEN GODIVA WATER POMP ,250 UUR, 17BAR 54,5 BAR,2000 LITER TANK,COMPLEET INGERICHT MET BRANDWEER MATERIAAL
= Meer informatie =
Opbouw: Brandweerwagen
Vooras: Max. aslast: 4700 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras: Max. aslast: 9300 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%
APK: gekeurd tot jun. 2026
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Lufthorn
- Resory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Budowa: Wóz strażacki
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4700 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 9300 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Buzina de ar comprimido
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Carroçaria: Carro de bombeiro
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4700 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 9300 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%
APK (MOT): testado até jun. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Suspensie pe arcuri
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кузов: Пожарный автомобиль
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4700 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 9300 kg; Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Vzduchová húkačka
- Bladfjäder
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Brandbil
Framaxel: Max. axellast: 4700 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel: Max. axellast: 9300 kg; Däckprofil inuti vänster: 90%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 90%
MOT: besiktigat till jun. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Yaprak yaylı süspansiyon