Kupee Andere LAGONDA V12 4.5 L Drophead Coupé
PDF
Jaga
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Olete kuulutusest huvitatud?
1/15
PDF
Jaga
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
469 700 €
Võta ühendust müüjaga
Tüüp:
kupee
Tootmisaasta:
1939
Esmane registreerimine:
1939-08
Läbisõit:
45 541 km
Asukoht:
Saksamaa Bovenden6825 km teist
Avaldamise kuupäev:
üle 1 kuu
Müüja kataloogi nr:
7213
Kirjeldus
Uste arv:
2
Mootor
Mark:
SOHC V-12
Võimsus:
175 h.j. (129 kW)
Kütus:
bensiin
Maht:
4 480 cm³
Käigukast
Tüüp:
manuaalne
Teljed
Teljevahe:
3 150 mm
Pidurid:
trummel
Seisukord
Seisukord:
kasutatud
Lisaandmed
Värv:
sinine
Tähtis
Antud pakkumine on üksnes informatiivne. Täpsemat teavet küsige müüjalt.
Ostusoovitused
Müüja kontaktid
Telli müüja uudiskiri.
Aadress
Saksamaa, Alam-Saksi, 37120, Bovenden, Alte Bundesstr. 48
Müüja kohalik aeg:
13:49 (CET)
Saada sõnum
Müüja kontaktid
Gassmann GmbH
Saksamaa
11 aastat Autoline'i portaalis
4.8
143 arvustust
Telli müüja uudiskiri.
+49 551 ...
Kuva
+49 551 82020
+49 551 ...
Kuva
+49 551 82285
Esita müüjale küsimus
PDF
Jaga
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Müüte sõidukeid või masinaid?
Tehke seda koos meiega!
Sarnased kuulutused
499 000 €
1938
7 778 km
Võimsus
175 h.j. (129 kW)
Kütus
bensiin
Telje konfiguratsioon
4x2
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
17 900 €
Käibemaksuta
1979
102 892 km
Võimsus
218 h.j. (160 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
24 900 €
Käibemaksuta
1996
68 882 km
Võimsus
394 h.j. (290 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
34 900 €
Käibemaksuta
1986
119 500 km
Võimsus
288 h.j. (212 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
16 900 €
Käibemaksuta
2000
61 588 km
Võimsus
360 h.j. (265 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
44 900 €
Käibemaksuta
1979
80 643 km
Võimsus
218 h.j. (160 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
23 900 €
Käibemaksuta
1993
75 527 km
Võimsus
394 h.j. (290 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
47 900 €
Käibemaksuta
1989
55 136 km
Võimsus
279 h.j. (205 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
48 500 €
Käibemaksuta
1966
24 222 km
Võimsus
74.78 h.j. (54.97 kW)
Kütus
bensiin
Uste arv
2
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
15 000 €
Käibemaksuta
1992
107 187 km
Võimsus
132 h.j. (97 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
16 900 €
Käibemaksuta
1986
49 514 km
Võimsus
190 h.j. (140 kW)
Kütus
bensiin
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
15 900 €
Käibemaksuta
1973
31 208 km
Võimsus
200 h.j. (147 kW)
Kütus
bensiin
Uste arv
2
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
699 000 €
1949
50 039 km
Võimsus
101 h.j. (74 kW)
Kütus
bensiin
Telje konfiguratsioon
4x2
Saksamaa, Bovenden
Võta ühendust müüjaga
Leder: schwarz
Lackierung: Blau-Silber
Interieur: Volleder schwarz
location: 1
interior color: black
interior type: leather
number of doors: 2
Marke: Andere
Bei Rückfragen Tel. +49 551/820224 !
Tacho in Meilen geschrieben
28.298 Meilen (45.541 km.)
Einer von nur 189 gebauten V12
nur unter 40 als DHC!
BJ. 1938
Manuelles Verdeck
Motor 4.480 Liter V12
Äußerst guter Zustand
Aufwändig restauriert
Ideal für lange Strecken
Von 1938 bis 1940 wurden nur ca. 3035 V12 als DHC-Version produziert!
Dieser legendäre Klassiker verfügt über einen kraftvollen V12 Benzinmotor mit 4-Gang Schaltgetriebe
Blattfederung und hydraulischer Trommelbremse
Damals konnten zwei V12 bei dem legendären Rennen von Le Mans den 3. und 4. Platz belegen ( In der 1. und 2. Kategorie)
Damals schon ein Traumwagen ist der Lagonda Drophead heute wohl einer der begehrtesten britischen Grand Tourer seiner Zeit
gerade mit seiner wunderschönen stromlienien förmigen Coupé-Karosserie
Laut dem Lagonda Club of Great Britan wurde das hier angebotene Fahrzeug an James Scott erstausgelifert
die hintere Stoßstange wurde übrigens optional ausgewählt und ausgestattet
Der Lagonda blieb bis 1964 in Großbritannien und wurde dann nach Chicago
Illinois exportiert. 1987 kehrte der Wagen nach Großbritannien zurück und wurde dann nach Schweden geliefert. Dort befand sich der Lagonda in einer kleinen privaten Sammlung wo auch einige W.O. Bentleys beheimatet waren
Später wurde der Wagen von grund auf bei Rhodins Automobil Service in Schweden mit einem Arbeitsaufwand von 6.000 Stunden restauriert und fand seine Fertigstellung 2008
Seit der Restauration wurde der Wagen in einer beheizten Garage aufbewahrt
Heute präsentiert sich der Lagonda V12 Drophead in einem hervorragendem Gesamtzustand
One of only 189 V12s built
under 40 as DHC!
Manual transmission / Manual hood
Engine 4,480 liter V12
Extremely good condition
Elaborately restored
Ideal for long distances
4,480 cc SOHC V-12 engine
four-speed manual transmission
torsion bar independent front suspension
live rear axle with semi-elliptical leaf springs
four-wheel hydraulic drum brakes
A well-known example
documented by the Lagonda Club
One of the great engineering masterpieces of its time
Desirable and beautiful drophead coupe bodywork
Long-term former American and Swedish ownership
Classic Car Club of America (CCCA) Full Classic
Rare is the opportunity for an engineer to express all of his talents with few limitations
but W.O. Bentley was given the chance to do just that when he arrived at British automaker Lagonda in the late 1930s. He put together a V-12 that was composed of Cromidium
Dralumin
steel
aluminium
and phosphor-bronze
and every single component was tested so that it would perform flawlessly under any operating condition. It sat on a chassis that had independent front suspension and four-wheel hydraulic brakes
which greatly improved handling and stopping power
A Lagonda V-12 with a closed body once covered a distance of 101.5 miles in one hour
which is an impressive figure for the time
and it is even more impressive when one considers that they had to stop and change a flat tyre midway. Two special-bodied V-12s finished 3rd and 4th overall (1st and 2nd in class) at Le Mans. The performance of the Lagonda V-12 astonished the world
and today
it is arguably the most desirable British grand tourer of its era
especially those in the factorys beautiful
streamlined drophead coupé bodywork
According to the Lagonda Club of Great Britain
the V-12 Drophead Coupé offered here was delivered new to James Scott and Son
of Dundee. It was finished in Gunmetal and fitted with an optional rear bumper. The Lagonda remained in the UK until 1964
at which point it was exported to Chicago
Illinois. By 1976
the V-12 had made its way to the western U.S
under the tenure of Worth Simpson of Craig
Colorado. It returned to the UK sometime thereafter
and in 1987
it was acquired by its current owners fatherfor the sum of £18,000from the former firm of Porters of London. The Lagonda was destined for Sweden with its new custodian
and there it would remain until most recently
Under its long-term family ownership
the Lagonda was part of a small collection of vintage cars
which included several W.O. Bentleys. The car remained as-acquired for some years
until the owner undertook a restoration with Renoverad hos Rohdins Automobil Service in Sweden
which took some 6,000 hours to complete and was finished in 2008. Since
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
roadworthy