Külmik poolhaagis Fruehauf FSRMS4






















































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid






























Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Kühlmotor: Diesel
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Bart Mostert oder P. Mostert, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Afkøling af motor: diesel
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt P. Mostert for yderligere oplysninger
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Cooling engine: diesel
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Bart Mostert or P. Mostert for more information
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Motor de refrigeración: diésel
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con P. Mostert para obtener más información.
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Moteur frigorifique: diesel
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Bart Mostert ou P. Mostert pour plus d'informations
u kunt ons bereiken op:
Tel. kuva kontaktid
email. kuva kontaktid
u kunt ons vinden op Facebook onder de naam ''P Mostert Import Export B.V.''
en op onze website ''kuva kontaktid kunt u video's van de voertuigen zien.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 275/70R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Koelmotor: diesel
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Bart Mostert of P. Mostert
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Chłodzenie silnika: olej napędowy
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z P. Mostert
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Motor de refrigeração: diesel
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte P. Mostert para obter mais informações
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Охлаждение двигателя: дизельное топливо
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с P. Mostert для получения дополнительной информации
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Motor för kylning: diesel
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta P. Mostert för mer information