Kombineeritud survepesuauto IVECO 49E10 Rioned Combi Slechts 215.191 km!



















































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid










- Funkfernbedienung
= Anmerkungen =
- Rioned Combi Aufbau
- Schlammtank kapazitat 1500 Liter
- Wassertank kapazitat 750 Liter
- Vakuumpumpe Wittig (Typ SLS 54 DLVU) 295 m³ pro Stunde
- Hochdruckpumpe Speck (Typ P-45) 60 Liter pro Minute bei 250 bar
- Fernbedienung für Aufbau Bedienung
- Hochdruckrolle auf der Rückseite
- Saugschlauch auf der Rückseite
- Verschiedene Aufbewahrungsboxen
- Nur 215.201 km!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Saugfahrzeug
Kabine: Tag
Kennzeichen: 61-VG-BJ
Achskonfiguration
Refenmaß: 195/75 R16C
Vorderachse: Max. Achslast: 1800 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 2600 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Blattfederung
Verlauf
Zahl der Eigentümer: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Karosseri: Slamsuger
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 61-VG-BJ
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 195/75 R16C
Foraksel: Maks. akselbelastning: 1800 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 2600 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: bladaffjedring
Historik
Antal ejere: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Remote control crane
= Remarks =
- Rioned Combi superstructure
- Sludge tank capacity 1500 litres
- Water tank capacity 750 litres
- Wittig vacuum pump (type SLS 54 DLVU) 295 m³ per hour
- Speck high-pressure pump (type P-45) 60 litres per minute at 250 bar
- Remote control for superstructure operation
- High-pressure reel on the back
- Suction hose on the back
- Various tool boxes
- Just 215.201 km!
= More information =
General information
Bodywork: Vacuum truck
Cab: day
Registration number: 61-VG-BJ
Axle configuration
Tyre size: 195/75 R16C
Front axle: Max. axle load: 1800 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 2600 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction; Suspension: leaf suspension
History
Number of owners: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Capacidad del depósito de lodos 1500 litros.
- Capacidad del depósito de agua 750 litros.
- Bomba de vacío Wittig (tipo SLS 54 DLVU) 295 m³ por hora
- Bomba de alta presión Speck (tipo P-45) 60 litros por minuto a 250 bar
- Mando a distancia para funcionamiento en superficie
- Carrete de alta presión en la parte trasera.
- Manguera de aspiración en la parte trasera.
- Varias cajas de almacenamiento.
- ¡Sólo 215 201 km!
= Más información =
Información general
Carrocería: Camión aspirador
Cabina: día
Matrícula: 61-VG-BJ
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 195/75 R16C
Eje delantero: Carga máxima del eje: 1800 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 2600 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión de ballestas
Historia
Número de propietarios: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Capacité du réservoir à boues 1500 litres
- Capacité du réservoir d'eau 750 litres
- Pompe à vide Wittig (type SLS 54 DLVU) 295 m³ par heure
- Pompe haute pression Speck (type P-45) 60 litres par minute à 250 bar
- Télécommande pour fonctionnement en saillie
- Enrouleur haute pression à l'arrière
- Tuyau d'aspiration à l'arrière
- Diverses boîtes de rangement
- Seulement 215 201 km !
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Aspirateur de boues
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 61-VG-BJ
Configuration essieu
Dimension des pneus: 195/75 R16C
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 1800 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 2600 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension à lames
Historique
Nombre de propriétaires: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Radiografische afstandsbediening kraan
= Bijzonderheden =
- Rioned Combi opbouw
- Inhoud slibtank 1500 Liter
- Inhoud watertank 750 Liter
- Vacuümpomp Wittig (type SLS 54 DLVU) 295 m³ per uur
- Hogedrukpomp Speck (type P-45) 60 Liter per minuut bij 250 bar
- Afstandsbediening t.b.v. opbouw bediening
- Hogedrukhaspel achterop
- Zuigslang achterop
- Diverse opbergkisten
- Slechts 215.201 km!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Kolkenzuiger
Cabine: dag
Kenteken: 61-VG-BJ
Asconfiguratie
Bandenmaat: 195/75 R16C
Vooras: Max. aslast: 1800 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 2600 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: bladvering
Historie
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Budowa: Szambowóz
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 61-VG-BJ
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 195/75 R16C
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 1800 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 2600 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Historia
Liczba właścicieli: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Carroçaria: Draga de sarjetas
Cabina: dia
Número de registo: 61-VG-BJ
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 195/75 R16C
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 1800 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 2600 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão de molas
História
Número de proprietários: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Пульт дистанционного управления краном
= Примечания =
- Rioned Combi Конструкция
- Емкость шламонакопителя 1500 литров.
- Емкость резервуара для воды 750 литров.
- Вакуумный насос Wittig (тип SLS 54 DLVU) 295 м³ в час
- Насос высокого давления Speck (тип P-45) 60 литров в минуту при 250 бар
- Пульт дистанционного управления для поверхностного монтажа.
- Катушка высокого давления на спине
- Всасывающий шланг сзади
- Различные инструментальные ящики
- Лишь 215.201 км!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Вакуумная автоцистерна
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 61-VG-BJ
Конфигурация осей
Размер шин: 195/75 R16C
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 1800 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 2600 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: рессорная подвеска
История
Количество владельцев: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Överbyggnad: Slamsugare
Hytt: dag
Registreringsnummer: 61-VG-BJ
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 195/75 R16C
Framaxel: Max. axellast: 1800 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 2600 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enda minskning; Fjädring: bladfjädring
Historik
Antal ägare: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra