

Müün turismibuss Neoplan Starliner oksjonil









































































































































































































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid









































Die linke Seite ist beschädigt (Reibungseinschlag).
Der linke Frontscheinwerfer ist beschädigt.
Der linke Kofferraum ist im unteren Bereich leicht beschädigt.
Einige Karosserieteile sind undurchsichtig
Das Fahrzeug ist ab Juli verfügbar. Bei 1.800.000 km wurde ein neuer Motor eingebaut.
Es ist eine Rückfahrkamera vorhanden, die jedoch aufgrund von Funktionsstörungen repariert werden muss.
Der Bus ist derzeit als 54+1+1-Sitzgruppe konfiguriert, verfügt aber über vier zusätzliche Sitzplätze.
Der Siebdruck wurde aus Datenschutzgründen des Verkäufers unkenntlich gemacht. Wir informieren Sie, dass das Fahrzeug mit einem Logo ausgeliefert wird
The left side is damaged (friction impact).
The left front headlight is damaged.
The left side luggage compartment is slightly damaged in the lower part.
Some parts of the body are opaque
The vehicle will be available from July. A new engine was installed at 1,800,000 km.
There is a rear view camera, but it needs to be fixed as it works intermittently.
The bus is currently configured as 54+1+1, but there are 4 more seats.
The screen printing has been obscured for privacy reasons of the seller, we inform you that the vehicle will be delivered with a logo
El lado izquierdo está dañado (impacto por fricción).
El faro delantero izquierdo está dañado.
El maletero izquierdo presenta daños leves en la parte inferior.
Algunas partes de la carrocería están opacas
El vehículo estará disponible a partir de julio. Se le instaló un motor nuevo a los 1.800.000 km.
Cuenta con cámara de visión trasera, pero necesita reparación, ya que funciona de forma intermitente.
El autobús está configurado actualmente como 54+1+1, pero tiene 4 asientos más.
La serigrafía se ha ocultado por motivos de privacidad del vendedor. Le informamos que el vehículo se entregará con un logotipo
Le côté gauche est endommagé (impact de frottement).
Le phare avant gauche est endommagé.
Le coffre à bagages gauche est légèrement endommagé dans sa partie inférieure.
Certaines parties de la carrosserie sont opaques
Le véhicule sera disponible à partir de juillet. Un nouveau moteur a été installé à 1 800 000 km.
Il est équipé d'une caméra de recul, mais son fonctionnement est intermittent.
Le bus est actuellement configuré en 54+1+1, mais il dispose de 4 sièges supplémentaires.
La sérigraphie a été masquée pour des raisons de confidentialité du vendeur. Nous vous informons que le véhicule sera livré avec un logo
La fiancata sinistra è danneggiata (urto da sfregamento).
Il fanale anteriore sinistro è danneggiato.
La bagagliera laterale sinistra è lievemente danneggiata nella parte inferiore.
Alcune parti della carrozzeria sono opache
Il veicolo sarà disponibile a partire da luglio. A 1.800.000 km è stato installato un motore nuovo.
È presente la retrocamera, che tuttavia necessita di una sistemazione in quanto presenta un funzionamento intermittente.
Attualmente il bus è configurato come 54+1+1, ma sono presenti altri 4 sedili.
La serigrafia è stata oscurata per motivi di privacy del venditore, vi informiamo che il veicolo verrà consegnato con logo
Vehicle Condition: Running
Registration Document Country: IT
Use Type: ThirdPartRent
Class 0: ClassThree
Doors: SingleSingle
Deck Type: NormalFloor
Wheels: 6
Glasses: Single
Engine Position: Rear
Cruise Control: Standard
Seat Upholstery: FabricLeather
Wheelchair Ramp: Absent
Tachograph: Digital
Indicator Signs Brand: Ameli
Monitors: 3
Version Asset Type: Bus
Increment Id: ACT-000002411
State: Pending
Type: Mono
Engine Present
Pre Heater
Gearbox Present
Reclining Seats
Companion Seats
Indicator Signs
Coffee Tables
Pass Through Luggage Compartment
Hat Box
Curtains
Seat Pocket
Foot Rest
Hand Rest
Retrocamera
Lewa strona jest uszkodzona (uderzenie tarcia).
Lewy przedni reflektor jest uszkodzony.
Lewy bagażnik jest lekko uszkodzony w dolnej części.
Niektóre części nadwozia są nieprzezroczyste
Pojazd będzie dostępny od lipca. Nowy silnik został zainstalowany przy przebiegu 1 800 000 km.
Jest kamera cofania, ale trzeba ją naprawić, ponieważ działa okresowo.
Autobus jest obecnie skonfigurowany jako 54+1+1, ale są jeszcze 4 siedzenia.
Nadruk sitowy został zasłonięty ze względu na prywatność sprzedawcy, informujemy, że pojazd zostanie dostarczony z logo