Müün parda veoautot < 3.5t Renault Master dCi 125 oksjonil














































































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid




















Observera!
Reparationsobjekt, kan ha fler fel än vi känner till / Needs to be repaired/mendedKommentar från nuvarande ägare:Glapp turbo enligt verkstad.
Svår att starta troligen batteri, startar med starthjälp, behöver dra igång bilen.
Ryker mycket vid start, vit rök.
Om bilen dras igång och får stå gå ca 1 timme så går bilen att starta med nyckel.Anmärkningar från senaste besiktning:Parkeringbroms bromsverkan (1.4) vänster ur funktion
Abs-indikering (1.6, 1.7) varnar för fel i systemet
Srs-indikering (7.1.6) varnar för fel i systemetKända reparationer och åtgärder:Alla spridare bytta.
Glödstift bytta.Är kamremmen bytt?:Nej, inte byttService:Service har inte genomförts de senaste 12 månadernaServicebok:Nej
Fordonsår hämtat från Transportstyrelsen: 2014
Km-ställning: Ca 12000 km/ inget batteri i bilen
Typ av kamdrivning: Kamrem
Däck: Nexen
Fordonsstatus: Påställd
Körförbud: Ja, 2023-09-12
Senaste godkända besiktning: 20220124
Besiktigad till och med: 20230331
Föreläggande t o m: 20230911
Skatt/årsavgift: 7099 kr
Årskatt betald t o m: 20251231
Antal nycklar: 2
Fordonskategori EU: N1
drifttyp: 2WD Fram
motoreffekt: гидравлический
Vinterdäck
Dieselvärmare
Blixtljus
Arbetsbelysning bak