Müün konkslift veoautot Volvo FM12 6X2 oksjonil































































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid



















Seller information
Dette salget er håndtert av Sierha AS.
Kontakt Øivind for mer informasjon eller visning av produktet
Øivind Myhre Tlf. +4746500270 kuva kontaktid
Henting av produkter kjøpt på auksjon skal avtales direkte med selger minst 1 dag i forveien.
Ønsker du å selge noe på Retrade,så ta kontakt med meg
-----------
This sale is handled by Sierha AS.
Contact Øivind for more information or inspection.
Phone: kuva kontaktid kuva kontaktid
Pickup of paid items is to be agreed directly with the seller at least 1 day ahead.
General conditions
Sales commission is included in your bid. Auction charges and VAT is added when applicable.
Payment charges (kr 250,- / EUR 25) will be added.
All invoices have 5 days payment terms.
Payment must be registered before seller can be contacted for collection of purchased items
All purchases must be collected within 21 days. NOTE! We expect buyer and seller to cooperate on arranging collection according to the current restrictions and instructions from the authorities.
An agreement MUST be made with the seller prior to collection
The auction item is approved bu the buyer at collection.
The buyer is responsible for all costs with regards to pick up, transport and export.
Status: Not valid
Inspected at: 2019-10-16
Overall condition: Object (s) may have more extensive flaws. Inspection/repair is recommended
Usage: 311690 km
Effect: 279 kW
Volume: 12100 cc
Seller / Auction broker: Øivind Myhre
Location: Trøgstad, 1860, Norway
2004 modell volvo fm12. Krokbil. Ajk 20t krok. Parabel foran og luft bak.. manuell girkasse og papirskriver.. Bilen har stått i mange år og påkost må påberegnes... feil med luftfjæring . Går opp men ikke ned.. ikke sjekket rundt dette.. og krok fungerer men mangler styrestrøm til sentral .. abs lampe lyser.. går fint i motor og driverk... se bilder anbefaler at den hentes på henger pga slitte dekk og lang ståtid samt feil med luftfjæringen. NB avbildet H.feste medfølger ikke
2004 model Volvo FM12. Hook lift truck. AJK 20t hook. Parabolic suspension in front and air suspension at the back. Manual gearbox and ticket printer. The car has been standing for many years and must be expected to incur some costs... There is something wrong with the air suspension. It goes up but not down.. no further checks around this.. the hook works but lacks control power to the central point .. ABS warning light is on.. the engine works fine and the drive is good... see pictures. It is recommended to pick it up on a trailer due to worn tires and long standstill time
as well as problems with the air suspension. Please note that the depicted tow hitch is not included