Mootorratas Andere Rota 500cc Racing Motorcycle - 1 von nur 15






Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid




















Marke: Andere
Alte Bundesstraße 48
Ultra-rare representative of a short-lived Italian marque
One of only some 15 of all types made
Unique machine
As far as Italian motorcycle manufacturers go
they don't come any more obscure than Moto Rota
which existed for only a few years in the early 1950s and is said to have built only some 15 machines. Born in Tuscany
Felice Rota worked for the giant Piaggio concern as a designer
moving to Biella with his employers when their Pontadera factory was bombed in 1944. At Biella he worked on Piaggio's Paperino scooter prototype and also the immortal Vespa before setting up on his own. Rota's motorcycles were manufactured in 250cc and 500cc guises
overhead-valve sports and overhead-camshaft racing versions were on offer
the 500cc sport being capable of 140km/h and the racer of 165km/h. The racer's overhead camshaft was driven by shaft-and-bevel gears
and the engine's bore/stroke were 84x89mm
a maximum output of 32bhp was claimed
a respectable enough figure at the time
Judging from the physical size of its engine
the unique machine offered here is a 500. Notable features include unitary construction of the engine/gearbox
a telescopic front fork
and swinging-arm rear suspension (all advanced features at the time) and a large
(and very vulnerable looking) outside flywheel. Unfortunately
nothing is known of the machine's history
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
roadworthy