Konteiner vedu poolhaagis Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX























































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid







































- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- ADR
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Velikost pneumatiky: 385/55-R22.5
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 100%; Profil pneumatiky vpravo: 95%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Značka karoserie: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
MOT: zkontrolováno do feb. 2026
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
- ADR
- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
schönes 10/2006 TURBO'S HOET 20FT GOOSENECK ADR-Chassis mit ABS/EBS, BPW ECO-PLUS-Achsen mit Scheibenbremsen, fur 1x20FT, ADR (FL, AT, OX) gültig bis 04.02.2026, Leergewicht: 4.150kg, max. Masse: 39.000kg, 385/55-R22.5-Reifen (L: 13/16/12mm; R: 12/15/11mm), belgische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion bis 04.02.2026, 4x verfügbar
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/55-R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 95%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 70%
Funktionell
Marke des Aufbaus: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- ADR
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/55-R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 95%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 70%
Karosserifabrikat: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- ADR
- Air suspension
- BPW-axles
- Disc brakes
= Remarks =
nice 10/2006 TURBO'S HOET 20FT GOOSENECK ADR chassis with ABS/EBS, BPW ECO-PLUS axles with disc brakes, for 1x20FT, ADR (FL, AT, OX) valid until 04-02-2026, empty weight: 4,150kg, max. mass: 39,000kg, 385/55-R22.5 tires (L: 13/16/12mm; R: 12/15/11mm), Belgian registration with valid technical inspection until 04-02-2026, 4x available
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/55-R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 95%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 70%
Functional
Make of bodywork: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- ADR
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/55-R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 95%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Marca carrocería: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
- ADR
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/55-R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 95%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 70%
Pratique
Marque de construction: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- ADR
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
= További információk =
Gumiabroncs mérete: 385/55-R22.5
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 75%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 100%; Gumiabroncs profilja jobbra: 95%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 75%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Karosszéria gyártmánya: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
MOT: vizsgálták, amíg feb. 2026
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
- ADR
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Dimensioni del pneumatico: 385/55-R22.5
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 75%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 100%; Profilo del pneumatico destra: 95%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 75%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Marca della carrozzeria: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
MOT: ispezionato fino a feb 2026
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
- 3 assen
- ADR
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
mooi 10/2006 TURBO'S HOET 20FT GOOSENECK ADR-chassis met ABS/EBS, BPW ECO-PLUS assen met schijfremmen, voor 1x20FT, ADR (FL, AT, OX) geldig t/m 04-02-2026, leeggewicht: 4.150kg, max. massa: 39.000kg, 385/55-R22.5 banden (L: 13/16/12mm; R: 12/15/11mm), Belgische registratie met geldige technische keuring t/m 04-02-2026, 4x beschikbaar
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/55-R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 95%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 70%
Functioneel
Merk opbouw: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Luftfjæring
- Skivebremser
- ADR
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385/55-R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 95%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 70%
Marka konstrukcji: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- ADR
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385/55-R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 95%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 70%
Marca da carroçaria: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
- ADR
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/55-R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 95%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 70%
Марка кузова: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- ADR
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Veľkosť pneumatiky: 385/55-R22.5
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 100%; Profil pneumatiky vpravo: 95%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Značka karosérie: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
MOT: skontrolované do feb. 2026
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
- ADR
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385/55-R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 95%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 70%
Fabrikat av karosseri: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
MOT: besiktigat till feb. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon