Avariiline isotermiline poolhaagis Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/Scheibe/ Disc/Multi-Dual temp











































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid







































- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Преграда
- Kotoučové brzdy
- Příčka
- Vzduchové odpružení
- Carrier Vector
- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Scheibenbremsen
- Trennwand
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Homepage: kuva kontaktid
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (11627 Betriebsstunden Diesel; 2654 elektrisch)
Wandstärke: 50 mm
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Skillevæg
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (11627 driftstimer diesel; 2654 elektrisk)
Vægtykkelse: 50 mm
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Multi / Dual temp
- Αερανάρτηση
- Διαχωριστικό
- Δισκόφρενα
- Air suspension
- Carrier Vector
- Disc brakes
- Multi / Dual temp
- Sliding separation wall
= Remarks =
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
Homepage: kuva kontaktid
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 3: Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (11627 operating hours diesel; 2654 electric)
Wall thickness: 50 mm
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Other information
Cool unit make: Carrier
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Carrier Vector
- Frenos de disco
- Mampara de separación
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (11627 horas de funcionamiento diésel; 2654 eléctrico)
Grosor del tabique: 50 mm
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Levyjarrut
- Väliseinä
- Carrier Vector
- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- Porte de separation roulante
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (11627 heures de fonctionnement diesel; 2654 électrique)
Épaisseur de paroi: 50 mm
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Pregrada
- Zračni ovjes
- Elválasztó
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- Freni a disco
- Multi / Dual temp
- Partizione
- Sospensioni pneumatiche
- Carrier Vector
- Luchtvering
- Multi / Dual temp
- Scheidingswand hangend
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: kuva kontaktid
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Achteras 1: Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (11627 draaiuren diesel; 2654 elektrisch)
Wanddikte: 50 mm
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Skillevegg
- Skivebremser
- Carrier Vector
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
- Ścianka grodziowa
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (11627 godziny pracy olej napędowy; 2654 elektryczny)
Grubość ściany: 50 mm
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Carrier Vector
- Divisória
- Multi / Dual temp
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (11627 horas de funcionamento diesel; 2654 elétrico)
Espessura da parede: 50 mm
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Perete despărțitor
- Suspensie pneumatică
- Carrier Vector
- Дисковые тормоза
- Перегородка
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Задний мост 1: Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (11627 часы работы дизельное топливо; 2654 электрический)
Толщина стенки: 50 mm
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Priečka
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Skiljevägg
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (11627 körtimmar diesel; 2654 elektriska)
Väggtjocklek: 50 mm
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon