Uus furgoon poolhaagis Wielton Koffer-Sattelauflieger Dry Master NF3 DS





























Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid






















delivery date: Sofort
country-version: AT
combined power consumption: 0.0000
Chassis / Rahmen
19 Paar Zurringe
Achsen und Fahrwerk
3 Achsen mit je 9.000 kg Tragkraft
SAF Achsen mit Luftfederung und Scheibenbremse (ET120)
Bremsscheiben mit Durchmesser 430 mm
1. Achse als Liftachse
2 mechanische Stützwinden
Fabrikat SAF
Fahrgestellzubehör
Große Rollenrammpffer
hinten am Heckrahmen
1 großer PVC Werkzeugkasten
165 l
hinter Aggregat
hinterer Unterfahrschutz aus Stahl nach ECE
PVC Kotflügel als Viertelschalen mit Antispray Spritzschutzsystem
Bremsanlage
Zweileitungs-Druckluft-Bremsanlage
Fabrikat Wabco ADR-konform
Luftbehälter für Bremsanlage und Luftvorrat aus Stahl
Licht und Elektrik
Mehrkammer-Multifunktionsrückleuchten als Voll LED Aspöck ECO LED *2 x 7 und 1 x 15-polige Steckdose
vorne und EBS-Dose
Räder und Reifen
Bereifung 6-fach 385/65 R 22,5
6 x Stahl Felgen 11.75x22,5) ET 120
Schutzkappen für Radmuttern
Boden
Bodenverfugung ringsumlaufend komplett*Boden-Abschlussblech
270 mm tief über gesamte Fahrzeugbreite
im Heckbereich*Gabelstapler befahrbar bis 7500 kg Staplerachslast
Aufbau
Kofferaufbau mit Metalldeckschichten als Plywood-Sandwich
20 mm
mit den Eckrungen verklebt und verschraubt Aluminium-Eckrungen
Dachaufbau leicht isoliert
Stirnwandverstärkung innen aus Sperrholz
1.400 mm hoch
1 Reihe beidseitig Ladungssicherungsschienen auf der Hohe von 1200 mm vom Boden
1 Dokumentenkasten A5
Anfahrschutz seitlich
260mm hoch
Rückwand als Doppelflügeltür mit je 2 innenliegenden Drehstangenverschlüssen
Dokumente
Zertifikat Ladungssicherung nach VDI 2 700 ? DIN EN 12642 XL*Dokumentenbehälter an der STW DINA4*Betriebsanleitung deutsch / englisch
Zusatzsysteme
Reifendrucksensoren (TPMS) Anzeigeleuchte am Fahrgestellrahmen
CAN-Bus Signal zur Zugmaschiene
Sensor an jedem Rad
Steuerleitung für Liftachse vom Fahrerhaus
Alle Angaben ohne Gewähr!