Furgoon poolhaagis Fruehauf 3 Axle SMB , Box Trailer, Spring Suspension



































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid






























Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: listové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 8410 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 8410 kg; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 8410 kg; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Výška ložné plochy: 120 cm
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8410 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8410 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8410 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 30%
Höhe der Ladefläche: 120 cm
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8410 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8410 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8410 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 30%
Gulvhøjde i lastrum: 120 cm
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 8410 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 8410 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 3: Max. axle load: 8410 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 30%
Height of cargo floor: 120 cm
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8410 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8410 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8410 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Altura piso de carga: 120 cm
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8410 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8410 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8410 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 30%
Hauteur du plancher de chargement: 120 cm
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: laprugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 8410 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8410 kg; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 8410 kg; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
A rakodópadló magassága: 120 cm
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Willem Zelissen vagy Willem Zelissen-vel
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione a balestra
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 8410 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 8410 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 20%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 8410 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Altezza del piano di carico: 120 cm
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Max. aslast: 8410 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 8410 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 3: Max. aslast: 8410 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 30%
Hoogte laadvloer: 120 cm
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8410 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8410 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8410 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 30%
Wysokość podłogi ładowni: 120 cm
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8410 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8410 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8410 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 30%
Altura do piso da bagageira: 120 cm
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8410 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8410 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8410 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 30%
Высота грузового пола: 120 cm
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: listové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 8410 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 8410 kg; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 8410 kg; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Výška nakladacej podlahy: 120 cm
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 8410 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 8410 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 3: Max. axellast: 8410 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 30%
Höjd på lastgolv: 120 cm
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information