Autotsistern haagis Burg Bitumen tank inox 14.000L

















Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid










Maximale Hinterachslast: 8000 kg
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Jeroen de Koker, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. bagakselbelastning: 8000 kg
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Max. rear axle load: 8000 kg
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Damages: none
Please contact Jeroen de Koker for more information
Carga máxima del eje trasero: 8000 kg
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Daños: ninguno
Charge max. sur essieu arrière: 8000 kg
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Dommages: aucun
Max. tengelyterhelés hátul: 8000 kg
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
Kár: sérülésmentes
10 tons Assen, bladgeveerd
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 8000 kg
Max. aslast achter: 8000 kg
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Jeroen de Koker
Maks. nośność osi tylnej: 8000 kg
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Uszkodzenia: brak
Carga máx. do eixo traseiro: 8000 kg
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Danos: nenhum
Макс. нагрузка на заднюю ось: 8000 kg
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Max. axellast bak: 8000 kg
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Skada på fordon: skadefri