Universaalne kommunaalmasin Thomas Constructeurs Chasse neige Minicrabe 280 cv unimog











































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid





Idéal pour entrepreneur, collectivité, station de ski, parkings …
De 1990, seulement 2400 heures et 30000 km.
Moteur industriel Renault RVI MIDR 280cv.
4 roues motrices et directrices : excellente maniabilité !
Boîte de vitesse mécanique avec demi-vitesse, lente + rapide, 4×2 4×4 + blocage différentiel.
Cabine chauffée ventilée. Conduite à droite, + poste de copilote pour les écrêteurs.
Plaque Setra avant, + prise de force pour fraise à neige
Distributeurs Danfoss à commande électrique proportionnelle pour l’étrave + les 2 ailerons.
Avec étrave avant DIC E112G : largeur 3m05 fermée au racleur, hauteur 1m20 / 1m50.
+ 2 ailerons (écrêteurs) DIC de 1m30 de haut.
Largeur déneigée maxi : 7m70
Pneus neige 295/80R22,5.
Matériel en bon état général.
Dimensions totales de l’ensemble au transport (replié): longueur 8m40 x largeur 3m85 x hauteur 3m25, poids 19 T.
Largeur 2m60 en enlevant les 2 ailerons, 2m50 en enlevant les supports latéraux.
Engin de chantier, pas de carte grise.
Possibilité de fournir une fraise à neige, turbine ….
Idem camion Unimog Thomas Latil Iveco 4×4 Man Mercedes.