Uus madal platform poolhaagis GVN Trailer 4 AXLE EXTENDABLE LOWBED

































Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid
























-Loading platform height(Unloaded) : 9000 mm
-Total length : 13000 mm
- Extended length: 6000 mm
-Total width : 2550 mm + 2x16 sides extensions flags 300+300
-Length of the rear ramp : 3000 mm
-Width of the rear ramp : 750 mm
-Axles group technical capacity : 48000 Kg
-King pin technical capacity : 20000 Kg
-Gross vehicle weight : 68000 Kg
-Empty weight : 12.500 Kg
-Permissible Payload : 55500 Kg
-Technically Payload : 68000 Kg
Chassis Heavy duty and extra durable It is made of telescopically designed (MC700 / DOMEX) sheet
Axles Opsional Turkish Brand 4 x 12 Ton axles
Suspensions Air suspensions
Brake System Two line air brake system acting on all wheels
Brake Chambers 2 Axles with T 30/30 emergency brake chamber,2 axles with T 30 service brake chambers
Electrical system 2x7 pin sockets - 24V, lights accord to standard in SAE rear stop lamps, side marker lamps, brake safety warning lamps and signal light fitted at the rear
2 tail & stop combined lamps (red)
2 turn signal combined lamps (orange)
1 license lamp (white)
Tires 235x70x17.5 - 245x70x17.5
Landing Gear Front: Jack feet are telescopic,parallel working,double speed jointed with wide shoes static 50 tons, dynamic 25 tons capacity (OMS or GOS TYPE)
Rear Ramp Hydraulic operated rear ramps with Electro pump for rear ramps hydraulic funsion with cable push – button for remote cont.Rear ramps length 3000 mm width 750 mm.
Accessories
-2 x 11 bolt type lashing rings
-2 x Wheel chocks and holders
-2 x 16 sides extensions flags 300 mm + 300 mm
-1 x tool box(under the goose neck)
-2 x tool box
left and right
-1 x tool box(on the goose neck)
-1 x spare Wheel carrier with 1 tire(on the gooseneck)
5. Wheel Height : 1250 mm
-Loading platform height(Unloaded) : 9000 mm
-Loading platform lenght : 10400 mm included beaver tail
-Total length : 14600 mm
-Total width : 2550 mm + 2x7 sides extensions flags 300+300
-Length of the rear ramp : 3000 mm
-Width of the rear ramp : 750 mm
-Axles group technical capacity : 48000 Kg
-King pin technical capacity : 20000 Kg
-Gross vehicle weight : 68000 Kg
-Empty weight : 11.500 Kg
-Permissible Payload : 56500 Kg
-Technically Payload : 68000 Kg
Chassis Heavy duty and extra durability designed I beam; Opting for high tensile steel ST 52.3 A welded by automatic Submerged-Arc processes.Main chassis;Top Flange 20mm,width 150mm; Middle Flange 10mm,Height 500mm, Botton Flange 20mm,width 150mm.Travers are 200 mm and 160 mm height NPI.Side chassis; 300 mm UPE.
Axles Opsional Turkish Brand 4 x 12 Ton axles
Suspensions Air suspensions
Brake System Two line air brake system acting on all wheels
Brake Chambers 2 Axles with T 30/30 emergency brake chamber,2 axles with T 30 service brake chambers
Electrical system 2x7 pin sockets - 24V, lights accord to standard in SAE rear stop lamps, side marker lamps, brake safety warning lamps and signal light fitted at the rear
2 tail & stop combined lamps (red)
2 turn signal combined lamps (orange)
1 license lamp (white)
Tires 235x70x17.5 - 245x70x17.5 (Fulda or Sawa or Dunlop or lassa or starmax Brand)
Landing Gear Front: Jack feet are telescopic,parallel working,double speed jointed with wide shoes static 50 tons, dynamic 25 tons capacity (OMS or GOS TYPE)
Rear Ramp Hydraulic operated rear ramps with Electro pump for rear ramps hydraulic funsion with cable push – button for remote cont.Rear ramps length 3000 mm width 750 mm.
Accessories
-2 x 7 bolt type lashing rings
-2 x Wheel chocks and holders
-2 x 7 sides extensions flags 300 mm + 300 mm
-1 x tool box(under the goose neck)
-2 x tool box
left and right
-1 x tool box(on the goose neck)
-1 x spare Wheel carrier with 1 tire(on the gooseneck)