Bussid IRISBUS

Filter
Sorteerimine Sorteerimine: avaldamise kuupäev
Hind Aasta Võimsus Euro
Turismibuss
Istmete arv 59
Aasta 2004-08-04 Võimsus 430 h.j. Euro
Hispaania, SANT JORDI
Bussid IRISBUS: 214 kuulutust
Turismibuss
Istmete arv 55+guide+driver Pagasiruum 4.41 m³
Aasta 10/2005 Võimsus 430 h.j. Euro Euro 4
Hispaania, barcelona
Turismibuss
Istmete arv 59
Aasta 2004-08-04 Võimsus 430 h.j. Euro
Hispaania, SANT JORDI
PRO
PRO
Müüte sõidukeid või masinaid?
Tehke seda koos meiega!
Vaata pakkumist
26820,00€ 115000,00PLN ≈ 30462,00$
Kaugliinibuss
Istmete arv 33
Aasta 09/2006 Võimsus 170 h.j. Euro
Poola, BODZENTYN
37000,00€ ≈ 42025,00$
Linnabuss
Istmete arv 31
Aasta 2007-11 Võimsus 290 h.j. Euro Euro 5
Saksamaa, Saarbrücken
39500,00€ ≈ 44864,00$
Kaugliinibuss
Istmete arv 65+1
Aasta 2009-09 Võimsus 450 h.j. Euro Euro 5
Saksamaa, Untersteinach
62500,00€ ≈ 70987,00$
Kaugliinibuss
Istmete arv 55+23
Aasta 2008-09 Võimsus 330 h.j. Euro Euro 5
Saksamaa, Ulm
45480,00€ 195000,00PLN ≈ 51653,00$
Kaugliinibuss
Istmete arv 63
Aasta 07/2009 Võimsus 380 h.j. Euro Euro 5
Poola, BODZENTYN
41980,00€ 180000,00PLN ≈ 47679,00$
Kaugliinibuss
Istmete arv 60
Aasta 04/2008 Võimsus 330 h.j. Euro Euro 4
Poola, BODZENTYN
oksjon 15900,00€ ≈ 18059,00$
Kaugliinibuss
Istmete arv 63
Aasta 2006-11 Võimsus 305 h.j. Euro Euro 3
Saksamaa, Renchen
8499,00€ ≈ 9653,00$
Kaugliinibuss
Istmete arv 59
Aasta 2003-11 Võimsus 310 h.j. Euro Euro 3
Saksamaa, Renchen
oksjon 10990,00€ ≈ 12482,00$
Kaugliinibuss
Istmete arv 60
Aasta 2003-02 Võimsus 362 h.j. Euro Euro 3
Saksamaa, Renchen
10500,00€ ≈ 11926,00$
Kaugliinibuss
Istmete arv 75
Aasta 2003-11 Võimsus 381 h.j. Euro Euro 3
Saksamaa, Renchen
75000,00€ ≈ 85185,00$
Kaugliinibuss
Vedrustus pneumo/pneumo Istmete arv 49+20
Aasta 05/2012 Võimsus Euro Euro 5
Poola, Piła
78000,00€ ≈ 88592,00$
Turismibuss
Vedrustus pneumo/pneumo Istmete arv 49+20
Aasta 2011 Võimsus Euro Euro 5
Poola, Piła
38000,00€ ≈ 43160,00$
Turismibuss
Istmete arv 50+16
Aasta 11/2005 Võimsus Euro Euro 3
Poola, Piła
Lemmikud : 0 Võrdlus : 0
1 2 3 15 järgmine »